onsdag 25 december 2019

Paneler

“Detta inlägg är en annons för Toluna, Mobrog, Ysense, SwagBucks, Univox och innehåller annonslänkar.”

Panelportföljs Experiment.

Sidoprojekt med att svara på panelundersökningar, som har utbetalning via paypal, skicka från paypal till bank och köpa utbombade aktier som jag tror vänder på sikt, listar alla paneler då jag sett att utbetalning fungerat, bara som hobby experiment (timlönen är horribel)

Bank - Swedbank (upp till 100K courtagefritt)
Separat ISK konto

Paneler/Utbetalt:
Ysense (annonslänk) / 105USD (Paypal min 10USD), överlägset bäst betalda panel.

Övriga ifall man har gott om tid:
Toluna (annonslänk)/ 600kr (Paypal min 150kr, mycket nerlagd tid för att komma upp i utbetalning)
i-Say / 26EUR (paypal min 2EUR, många undersökningar men snåla poäng för nerlagd tid)
Åsiktstorget / 255kr (Paypal min 50kr, många undersökningar men snåla poäng för nerlagd tid)
Filmpanelen / 200kr (Paypal 100kr, CINT panel helt ok)

Mobrog (annonslänk) / 200kr (paypal min 50kr, helt ok panel)
Sampleunite.com / 198kr (Paypal 99kr, CINT panel helt ok)
Triaba / 198kr (paypal 99kr, CINT panel helt ok)
Ebuno Panel / 198kr (Paypal min 99kr, snåla belöningar)
dn.se / 103kr (Paypal min 50kr, CINT panel helt ok)
Nordic Panel / 102kr (Paypal min 50kr, CINT panel helt ok)
PrizeRebel / 10USD (Paypal min 5USD)
Allt om Mat Panel / 99kr (Paypal min 99kr)
Topphälsa 99kr / (Paypal min 99kr, CINT panel)
Podcastpanelen / 99kr (Paypal min 99kr, CINT Panel)
TyckomTV / 80kr (Paypal min 75kr, CINT panel)
Blocketpanelen / 58kr (Paypal min 50kr, CINT panel)
Hiving / 40kr (Paypal min 40kr)


Övriga Paneler / ej nått mini utbetalningsnivå:
Blueberry Land / (Paypal min 99kr, CINT panel)
Musikjuryn / (Paypal min 75kr, CINT panel, något skumt med denna får inga undersökningar)
Panelen.se / (Paypal min 75kr, CINT panel)
Knyt Panelen / (Paypal min 50kr, CINT panel)
Panel+ / (Paypal min 99kr, CINT Panel)
Panoramapanelen / (Paypal min 99kr, CINT Panel)
SwagBucks (annonslänk)/ (Paypal min 25USD)
Univox (annonslänk)/ (Paypal osäker på min utbetalning, Ny)
Panel Champ / (Paypal min 99kr, CINT Panel)

Senaste Milsten - 30.000kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar